klik here please :)

Oct 16, 2014

Me and Myself

Assallammualaikum w.b.t.

Hello blogspot.
Lama tak jumpa? apa khabar?
Hope you are doin fine baby.

Kau tanya aku apa khabar?
Alhamdulillah.aku sihat dan tenang mengharungi hidup.

Kau tanya aku kenapa aku tak jenguk kau?
Well i have a thousand reason!

Alasan yang paling aku  rasa best sekali is,
"It's good to talk something nice, doing something kind, and be positive all the times"

So bila aku rasa tak ada benda baik yang perlu dicakap,
Then tak ada benda baik yang perlu dibuat,
And tak boleh positive tentang sesuatu perkara,
Then, i'll good bye without saying!
Maksud aku kat sini dalam sesuatu konteks "perbualan" & "perbuatan"
Tapi itu tak bermaksud aku tak suka kau.atau aku benci kau.
Aku cuma tak suka or mungkin lebih tepat tak setuju apa yang kau bual dan buat.
Sebab aku ada pendapat aku.and aku tau kau jugak punya pendapat engkau.
Bila aku diam, maksudnya? aku hormat pendapat engkau.
Jadi apa kata kau hormat pendapat aku untuk tidak setuju dengan engkau?

Aku rasa macam tu jugak sebaliknya.
Bila ada benda yang kau tak setuju dengan aku,
Leave me or face me? its your choice baby!
Jangan tegakkan sesuatu yang engkau rasa engkau PALING BETUL.
isn't that easy to be human with a positive vibes?


please, please, spread the positivity baby!

Aku juga ada masa salah,
Tolong betulkan aku dengan rasa yang paling berhemah,
Jangan cuma bermadah  madah,
Itu buat hubungan kita lebih parah.

No comments:

Post a Comment