Mar 15, 2012

Perubahan Demi Perubahan (Part 2)

Assalammualaikum w.b.t.

Semalam kita cerita pasal PERUBAHAN.

Sambung Part 2.

Dulu kami satu kelas suka pergi makan reramai memeriahkan majlis kat 
kedai akak abang ni pekena Laksa.
*sedap* 
2 mangkuk habiskan pon kira ok.


Tapi....
Laksa ni pon dah melalui proses PERUBAHAN dari segi rasa.
SEDIH!



p/s: nampaknya aku perlu merajinkan diri untuk ke dapur dan seterusnya berlatih memasak.TIPU!

23 comments:

  1. Replies
    1. ok la lagi rasa dia tp dah kurang siket la sbb tak pds :(

      Delete
  2. membazir,,,,
    xabes mkn,,
    haha,,

    ReplyDelete
  3. bagus.. merajin kan diri memasak.. hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.takut angan angan je lebih.haha.

      Delete
    2. hahhaa ! xpe2.. slow2 laa kan

      Delete
  4. Replies
    1. sedap la jugak tapi da tak pedas mcm dulu.hehe.

      Delete
    2. oh ye ke? kena belajar kurangkn peda la lepas ni.hehe.

      Delete
  5. mungkin tukar tukang masak lah kot.

    sedih kan bila kedai yang kita suka makan rasanya berubah ? sama macam kfc spicy.dulu spicy kfc sedap.sekarang tak lagi.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.mungkin juga.

      mungkin kepsii pon dah tukar tukang msk jgk.haha.

      Delete
  6. untuk elakkan dr rasa sedih berpunca dr perubahan tu..
    nmpaknye mmg echa kena rerajin kn diri ke dapo laa..hekhek..

    ReplyDelete
  7. Salam echa,

    Tukang masak dah bertukar kot ech...pasai tu lah rasanya pun dah lain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm,
      munngkin la tapi tgk pekerja dia mcm sama.hehe.

      Delete
  8. oh laksa pn de perubahan jugak ye

    ReplyDelete
  9. heee..biasala tu..

    kalau kat sini..dr murah ke mahal..rs pon kurang dah..wuuu

    ReplyDelete
  10. hehehehehe...biasa lah tu, brg da mahal..sume perasa jd ckit :D

    ReplyDelete