Sep 6, 2011

Semangat Hilang Kembali Pulih

Selamat Hari raye lagi sekali.masih mood raye mungkin.mungkin juga mood bercuti.rindu pada kekasih hati juga mungkin.*gatai*janji nak hupdate blog pasal tema merah last week tengok tengok tak de jugak.bukak blog tengok tengok tak de Blogwalking pon sebab hati macam samar samar lagi.hehe.selamat bersemangat teman teman.semoga hari ini dan akan datang nak lebih ada semangat.insyallah.

sebenarnya, idea macam bercurah nak cakap pasal ni pasal tu tapi disebabkan kekangan masa jadi tak sempat sempat.haha.macam PM tak aku?cheeewahhh! tipu.sebenarnye aku yang bapak punya pemalas.almaklumla banyak keje nak kemas rumah lagi.nak basuh pinggan lagi.nak basuh baju lagi *tipu* nak tolong mak masak lagi *ini lagi la tipu* haha.

ok here we come! am talking bout red colour! you know what colour? i said RED! follow me RED!good! RED!
pertama raya di rumah atuk!

pagi raya bersama .merah effect lebih la.haha.

aku pon tak tau bile masa dorang snap ni!

ketawa kegembiraan kami!
cukup la 2.tema tahun depan need to be confirm later.may be GREY.oh ada lagi gambar peberet aku.mereka cahaya indah kehidupan aku.

kegembiraan dua beradik je pon.

muka ikhlas si adik pada kakak.

budak nakal mintak maaf kat aku.hehe

Tahun ni tak dapat duet rayer!ada sapa sapa nak bagi muka aku senyum happy cenggini tak? kalau ada boleh contact aku.bank in pon moleh.hehe.

dengan bangga tayang duet raye!dia ada! aku tak de!


Kan aku dah cakap muka PUAS HATI!haha.sayang budak nakal ni!

14 comments:

  1. wow..merah makngah...hehe...tema merah satu family...bagusnya pakat awal-awal...hehe

    ReplyDelete
  2. Wahh merah theme ! menarikkk !

    Selamat hari rayaa :)

    ReplyDelete
  3. Adik-adikla paling best kan time raya echa..selamat hari raya kamu!

    ReplyDelete
  4. abghani :hehe.tp susah wooo last minit nak cari baju melayu lelaki kaler merah tahun ni.ayooo.hehe

    ReplyDelete
  5. Ana Ghazali : pakat je awal.cari baju last minit jugak.haha

    ReplyDelete
  6. BeloG MTT : hehe.selamat hari rayer juge =)

    p/s : thanx sudi komen blog kiter!happy!hehe

    ReplyDelete
  7. Lee Yan Naa :betul tu betul tu.tapi adik dah besar so anak buah lagi happy dpt duet rayer.hehe

    ReplyDelete
  8. wahahhah...merah itu menawan...eh ye ke merah menawan.hehe..

    taun depan nak merah la..kasi terang ckit kan..heheh...

    nak wit raya..ehhe

    ReplyDelete
  9. ILA HoneyBuNNy : pasti menawan.hehe.nak wet rayer?boleh.meh datang rayer.hehe.

    ReplyDelete
  10. merahnye makngah! Salam Aidilfiti echa....

    ReplyDelete
  11. wewiittt..lawa baju raya echa..hehehe. camat raya :)

    ReplyDelete
  12. iedaurora : k.ida.hehe.merah sangat.haha.salam aidilfitri =)

    ReplyDelete
  13. Redbloodsnow : haha.last minit cari baju raye 2.camat ari raye jugak =)

    ReplyDelete