Sep 13, 2011

Maharaja Lawak Berpecah!

Mereka Berpecah ??? Sayang Seribu kali sayang.tapi tak pe la rezeki masing masing ye dak? jangan masam masam muka sudah la kan. SEPAH sangat ada " chemistry ". Tapi bila dah sorang tak bagi komitmen semua pon susah kan bak kata pepatah " sebab nila setitik habis baju sekolah kaler putih jadi biru " boleh?haha. Shuib n jepp terbaeek la wok! oh i love JOZAN too.tapi mereka pon dah tak JOZAN kot.entah la.Nabil pon ok.aku suka lagu dia...boss boss jahat (grenade versi nabil Terbaekkk jagak).

Tahniah Mamat Sepah kerana dapat tawan hati fida *cehhh tawan* haha.Kalau tengok je personaliti Fida ni sejuk hati mak mertua.eee ceehhh.baik sopan cakap lemah lembut.aku nak kena jadi sopan cam ni ker baru mak mertua suka?haha.sopan tapi sopan cara aku la.jadi diri sendiri tu lagi bagus kot.plus aku pon bukan nyer jahat cuma tak pandai masak je.hahaha.Semoga bahagia Fida dan Mamat Sepah. Insyallah.

Ni sape pulak? ok ini Adda bekas kekasih Mamat Sepah. Cantik orangnya. Manis Cute Comel Gojes Semua  ada kot. Aku rasa kalau aku dapat kakak ipar cam ni ker adik ipar cam ni ker aku pon suka! mesti bakal anak buah aku comel kan?hehe.

Korang bace sini  dan sini ! cukup mesti korang akan faham kan?

Sumpah aku suka tengok muka Adda ni.cantik kan. tak de cacat celanya. so you better move on girl. jangan dipikirin ape yang berlaku.everything's happen for a reason dear. REMEMBER KARMA.What goes around comes around. Instead semua orang pon hanya boleh bercakap dan tak tahu apa sebenarnya yang berlaku dalam hubungan korang. Tapi yang penting diri korang masing masing tahu dan faham apa terjadi. cukup la yang sini salah sana. yang sana salah sini. Insyallah Adda akan jumpa jodoh yang lebih baik dari DIA.Lagi handsome ke kan.hehe.DIA bukan handsome sgt pon.ooopppsss.teeeett.

P/S : amik iktibar macam bekas tunang Khairul Fahmi!Dia move on dan tabah menjalani kehidupan.semoga korang mendapat jodoh yang lebih baik.Insyallah.

14 comments:

  1. adda tu cute. manis je dia senyum ^^

    ReplyDelete
  2. aku suka tengok wanita cantik..rasa tenang je jiwa..hehehe

    ReplyDelete
  3. tu yg payahnya bila salah sorg team tak bercommitment sgt kan. baruuuuu je nk jdkan dorg dgn panggilan bujang lapok alaf baru.

    kiranya cam penganti geng p.ramlee tu la. tp itu la....sygnya berpecah :(

    ReplyDelete
  4. mcm xcaye jee fida tu bole dgn mamat sepah tu.. hehe

    ReplyDelete
  5. hebat betul mamat! hahha..perempuan lbih pilih lelaki klakar dr lelaki handsome kan?

    ReplyDelete
  6. Kathy Tuah : sweet ke kan macam lolipop kire macam buat sejuk perut mak mertua la.hehe

    ReplyDelete
  7. abghani : kesian wanita yang tak cantik.tak tenang ye tengok mereka?hahahha.

    ReplyDelete
  8. amirulpurs : gosip kebaikan tak pe kan.hehe

    ReplyDelete
  9. Redbloodsnow : tak de rezeki dorang nak same same lg.rezeki kite nak tgk dorang same same pon tak de jgk.hehe

    ReplyDelete
  10. wah..awek sepah yg dulu pun cantik...beruntungnyer badan didampingi awek2 cantik...aish..

    ReplyDelete
  11. Ana Ghazali : cantik kan.kita doakan dia dapat yang lebih baik dari sebelumnya.insyallah =)

    ReplyDelete
  12. frust jugak Sepah berpisah,nak wat cane..kalo da tak serasi kang dipaksa2 plak mesti tak mejadi kan..

    ReplyDelete