Sep 21, 2011

Aoron Aziz Lelaki Hebat

aku rasa dia macho plus cool.hensem tak de la sangat.tapi COOL!
Boleh tak title Cenggitu? haha. mungkin tidak bagi sesetengah orang tapi aku suka tengok karakter dia sama ada dalam lakonan atau di luar lakonan.

Dalam Lakonan - Dia hebat! (cuba cakap citer apa yg dia belakon tak nampak hebat? )
Luar Lakonan  - haha.aku tak kenal dia.tapi kalau tengok dari dia seorang ayah yang penyayang.

Nama sebenar : Aaron Mustapha Aziz
Tarikh Lahir     : 23 February 1976

Dan sebenarnya aku suka tengok artis yang ada bakat, tak banyak gosip mengarut, dan yang paling penting sekali, aku suka artis yang tak bagi JAWAPAN BODOH bila dah terkantoi something like terupload gambar ke?opssss.teeettt.hehe.tak de kena mengena antara yang hidup atau yang mati.

Ohh aku ada printscreen dari beautifulnara ke ohbulan.aku tak ingat.hehe.
Jadi gangster macam dia baru ok.langgar sorang sorang wa cakap lu.tak payah satu kampung baru ade bran!sorang sorang tengok, menyorok dalam longkang.haha.

p/s : its ok malaysia.lawan dengan jepun kot.depa tak lepas 5gol pon da kira bangga la 2.hehe

27 comments:

  1. pendambamawar lagi hebat.lagi hensem.lagi kacak..hahaha

    ReplyDelete
  2. dia ni pelakon dari singapore, dtg malaysia berlakon pn tak sah. tp aku suka dia gak. hehe

    ReplyDelete
  3. mak gwe pun suke die! nora elana puye psllah ni..emm tak fhm aq!

    ReplyDelete
  4. Belum pernah tengok lagi cerita Aaron Aziz.. Nampak cam best jer lakonan dia..

    ReplyDelete
  5. Uchi kay-f @hmad : sebab dia ohsem la.haha

    ReplyDelete
  6. aku tak minat aaron..
    kesian doe malaysia =(

    ReplyDelete
  7. suka tgk muka aaron aziz.. sbb jarang muka lelaki yang licin n bersih.. sbb tu dpt jd duta iklan pencuci muka.. lupa pulak nama brand tu.. hehe..

    ReplyDelete
  8. dia memang encem . like . like . :D

    ReplyDelete
  9. sebab dia tak register FINAS. tu jek, hehe

    ReplyDelete
  10. suke lah dgn aaron ni. bini dia lawa kan. anak² dia plak cute. but both of dia n bini dia x nampak pown cam mak pak org kan kan..hehe

    ReplyDelete
  11. Suka sangat dengan dia terutama kalau bawa watak romantik..boleh jatuh cinta dengan watak yang di bawa..

    ReplyDelete
  12. Umie Artoqiemie : Malaysia pon ramai jugak pelakon hebat mcm Farid Kamil, Zul huzaimy, Fizz Fairuz. tapi tu la nak cari yg hebat tanpa gosip.hehe

    ReplyDelete
  13. amirulspurs : oh ye ke?tak tau la pulak.hehe

    ReplyDelete
  14. Redbloodsnow : betul 2.tambah kacak bila blakon tanpa ada masalah disiplin and gosip liar.hehe

    ReplyDelete
  15. Amy Syaquena : Seth Tan giler romantik.haha.

    ReplyDelete