Aug 30, 2011

Setelah Seminggu Bercuti


Last Entry aku bertarikh 24 August 2011. Jadi hape maknanye? maknanye aku dah cuti berblog selama seminggu.hehe.aku sendiri yang approve cuti aku.kalau nak tambah cuti lagi pon aku hokey sajo!tapi tapi tapi kerinduan berblogging dan membaca entry entry dari sahabat sahabat blogger yang lain membuatkan aku tak nak tambah cuti.kuangkuangkuang.haha.
-
-
-
-
-
ok di kesempatan ni aku nak cakap.....


Selamat Hari Raya Semua
Minta Maaf Andai Terkasar Bahasa
Tergurau Terlebih Kata
Tersombong Tak Tentu Hala
Sesungguhnya Aku Manusia Biasa
Maaf Dipohon Dari Hujung Kaki Ke Hujung Kepala Ya

Apa macam cuti raya korang? BEST TAK? Aku raya biasa biasa je. almaklum la bonus pon tak bape nak ada, jadi harapkan gaji aku berbelanja untuk shopping raya. tapi Alhamdullilah Syukur! semuanya cukup. Sederhana saja. Oh kami pakai baju raya Merah tahun ni. Sebab family aku memang bertema setiap tahun jadi tahun ni giliran Merah la. Esok aku update cerita raya pertama ok.

Jadi Motif di sini adalah...

-
-
-
-
-

SELAMAT HARI RAYA SEMUA. MAAF DIPOHON DARI HUJUNG KAKI KE HUJUNG RAMBUT YA!


p/s : ok.aku nak start blogwalking.hehe.

10 comments:

  1. selamat hari raya dear....;-)

    ampun dan maaf andai ada salah n silap...;)

    ReplyDelete
  2. ILA HoneybuNNy : selamat hari raye.hehe.tak de salah tak de silap pon=)

    ReplyDelete
  3. einrazak :selamat hari raye =).haha.tak de maknenye...

    ReplyDelete
  4. tk puas cuti..nk tambah sebulan lagi

    ReplyDelete
  5. mood raya lagi ka tuan blog neh..

    ila datang beraya neh...hehhe

    ReplyDelete
  6. abghani : betul.niat keje dah lupe nakcutilagi.huwaaa!

    ReplyDelete
  7. Ana Ghazali : slamat hari rayer jugak awak =)

    ReplyDelete
  8. ILA HoneybuNNy :hehe.mood terlebih sudah.haha

    ReplyDelete