Aug 19, 2011

Semuanya Bermula Dari Lapan

Hidup aku memang banyak kaitan dengan nombor ni. Aku anak ke lapan. Aku lahir bulan lapan. Pokok pangkalnya banyak la kaitan dengan no. lapan ni. Jadi maknanya aku memang suka no lapan. tak kire la org lain cakap "lapan ni tak deee onnnggg lu tau ka? " gua jawab balik "itu lu punya pasal la, wa memang manyak onngg maaaa "

Pada 18 ramadhan, Pada 18 August, Pada 18 hari kita berpuasa, Pada 18 hari kita berada dalam bulan August, Pada 22 tahun yang lalu, mak aku telah melahirkan seorang bayi yang comel! Iaitu aku la! huaaaaaaaa!paaanggg!lempang diri sendiri! haha!

Terima Kasih Keluarga Tercinta!
Terima Kasih Kekasih Hati!
Terima Kasih Sahabat² !
Terima Kasih Teman Sekolah!
Terima Kasih Rakan FB!
Terima Kasih Blogger!
Terima Kasih Semua!

Ceehhh.macam retisss tak?haha.sekali sekala ok kan kan kan.Terima Kasih semua sebab buat aku rasa bahagia dan dihargai. semoga bahagia ini sentiasa menjadi milik aku.amin.

Thanks sayang! celebrate tepat jam 12spoloh minit am di rumah  bersama!

Wohhhaaa! i love the parfume!

comel kan choclate from my best ever friends!

Thanks sayang untuk coklat itu!
Terima kasih sekali lagi untuk semua kerana membuat aku berasa begitu berharga! cheeewaaaah! Kadang kadang hadiah itu tak perlu pon untuk tunjuk rasa dihargai (tapi kalau bagi hadiah aku suka gembira happy.hehe). ucapan tulus ikhlas dari semua melalui FB, Blog, Handphone, dah cukup untuk membuat aku rasa dihargai.Thanks semua.

oh lupa aku dah collect hadiah birthday aku dari nuffnang. First time datang office nuffnang. Office dorang best! dorang friendly! Environment rasa segar! semua la memang terbaik!

Yahhhoooo.boleh tengok wayang freee woooaaa!
kalau nak tau cerita pasal hadiah best ni klik sini. ok Thanks Nuffnang sayang! Thanks TGV sayang juga!

p/s : Aku sayang la kat korang!

22 comments:

  1. abghani : lapan sembilan sebelah sebelah je kan.hehe.thanq u =)

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday syg...hehe

    wahhh..bestnya..nak skek sikit...eh lupa posa.hehe

    tertarik la tgk kek ur bestfrenz kasi tu...i mean choclate tu...mana dia tempah...berminat la..ehheheh..bgtau ila eh..heheh

    ReplyDelete
  3. 22? nampak muda!!
    maaflah kalau ada berkau,sebab ingatkan sebaya,hehe..:)

    ReplyDelete
  4. eien pon banyak no 8 !weewwit same lah kite.haha
    untung dapat adiah dari nuffnang :D

    HAPPY BIRTHDAYYY !

    ReplyDelete
  5. patut lama menghilang..hehe sambut bfday upanyer...selamat ulang tahun kelahiran...happy2 sokmo yer..hehe

    ReplyDelete
  6. ILA HoneyBunnY : Thanks dear =)

    choclate tu dia tempah kat area KL jugak rasenyer. sebab kite tanye dia tak nak bgtau.hmmm.

    ReplyDelete
  7. mocha : hehe.Thanks =) no hal la tu.

    ReplyDelete
  8. einrazak :yeyeye same la kite! Thanks =)

    ReplyDelete
  9. Ana Ghazali : hehe.bz siket.Thanks yer =)

    ReplyDelete
  10. ala...ila baru nak tempah jugak...lau area kl nak la....ila nak tempah...adoii..pujook dia lagik..ehheheh

    ReplyDelete
  11. Alamak, nak wish juge even dah lambat. Happy 22th birthday dear :D

    ReplyDelete
  12. anak ke-8 ek echa? whoaa...sure ada ramai bradik ni. bestnyaaa. zie 5 org je adik bradik in where zie anak ke-5 :P

    ReplyDelete
  13. aku baru tahu...
    hepi belated dayy..
    pung pung pung
    bunyi bunga api..
    =)

    ReplyDelete
  14. Ubi : tak tau la cam ne.tetibe je dpt email dr nuffnang.buat mcm biasa je.update survey n hantar ticket.

    ReplyDelete
  15. ILA HoneybuNNy :hehe.kite da pujuk untuk awak.kat area KL jugak dia tempah.kat desa pandan.

    ReplyDelete
  16. anaztasias nora aira : best best best =)

    ReplyDelete
  17. Redbloodsnow : ramai sangat.adik beradik echa ade spuloh orang.meriah sgt.hehe.da agak da zie anak bongsu =)

    ReplyDelete
  18. Far8 budak baik : Thanks weyh! siap ade bunga apiiii tuuuuu.haha

    ReplyDelete