Aug 7, 2011

Mak Cik Hajjah Sitt Al-Wuzara


Sape kenal dia?Sape penah dengar citer pasal dia?Sape yang hebat boleh membongkar identiti dia?

Aku tak kenal dia sampai la aku blogwalking terbaca pasal dia...

"ASTAGHFIRULLAHALAZIM......."
mari kita sama sama doakan dia kembali ke pangkal jalan dan mendapat hidayah..."


Korang nak tau boleh baca kat blog nie...


http://fizal2310.blogspot.com/2011/08/hajjah-sitt-al-wuzara.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FVxcp+%28JOURNEY%29

pas tu klik la apa yang beliau suruh klik ok..

Dunia dah nak akhir zaman mungkin.Semoga kita diberikan petunjuk supaya tidak tersasar dari landasan ISLAM...amin ....

10 comments:

  1. hah??

    tu la muka sebenar dia...eeee marah2 n geram...

    moga dia insaf la...

    ReplyDelete
  2. ko carik kat fesbuk nama arlene tan. kat search, yg first skali. tu dia lah tu.

    ReplyDelete
  3. Pharmalif : insyallah..samasama kita doakan yer =)

    ReplyDelete
  4. Ila Honeybunny : sabasaba jgn geramgeram...kita doakan je yg terbaik utk dia k =)

    ReplyDelete
  5. *salam kenal, amy singgah dari belog sinae raudah.follow sini jemput ke belog amy..

    ReplyDelete
  6. Monster Siti : oye ke?jap aku try search.thanx.

    ReplyDelete
  7. harap terbuka pintu hati , tima kacih link ! :D

    ReplyDelete
  8. fezal Mohd : no probs.tau bende nie pon blogwalking kt ur blog.hehe.

    -alamak sorang lg blogger pemes komen kat kite la..suke suke suke.haha-

    ReplyDelete