Aug 12, 2011

Lagu Tema Kemerdekaan-Malaysiaku Gemilang


lirik atas -asking en.google kalau tak ingat yer.hehe.
Malaysiaku Gemilang
Merdekanya Terbilang
Berdaulat Dan Makmur
Berjaya Kami Syukur

Malaysia...
Kebebasan Kedamaian
Malaysia... 
Kebahgiaan Kedamaian
Malaysia...
Cemerlang Terbilang
Malaysiaku Gagah Gemilang

Merdeka! Merdeka! Merdeka! patriotik tak saya? Harus la semangat kan. Memandangkan sekarang ni bulan puasa dan semua pon sibuk nak buat preparation raya la apa kan. Merdeka macam ingat tak ingat je kan.hmmm.

Tapi tapi tapi ape salahnya sambil sambil pasang pelita kat rumah tu kita gantung bendera malaysia sekali baru la anak Malaysia kan. Merdeka Raya dan Raya Merdeka.hehe.GREAT!

7 comments:

  1. yehahhah..

    inilah anak Malaysia...

    semangat kemerdekaan itu perlu ada kan walaupun ada mood ala2 nak raya jugak..hehe

    merdeka3..

    saya pun anak Malaysia...hehe

    ReplyDelete
  2. ILA HoneYbuNNy :hehe Merdeka Raye pon ok kan =)

    ReplyDelete
  3. hehehe . semangat merdeka ! deka+raya tahun nihh (:

    ReplyDelete
  4. Yaya Shamsuddin : deka raya pon ok.hehe

    ReplyDelete