Aug 6, 2011

Katakan Tidak Pada Driving sambil SengehSengeh..huhuhaha =)

macam ni la muka aku aku bila ngadap jammed kat jalan raye tu
tapi aku versi bertudung dan kulit agak hitam siket.hehe...
sumpah tipu!ini comel!hehe..

Sape Ada Sakit Macam ni???ke aku sorang yang ade penyakit bapak giler punye nak mampus punye pemalas..hahaha...aku cuma rajin nak drive kalau nak pergi kerja (tapi zamanzaman kekasih hati aku hantar amik pergi balik..sumpah heaven!)  dan kalau aku bawak mak aku, sebab mak aku dah tak ada choice nak suruh anakanak lain.haha.kalau tak memang tak la aku nak drive.

Aku cuma rajin kalau aku ada kerja luar dan cuma aku sorang boleh memandu tapitapi Kalau aku ada kerja luar, bila aku ada temanteman lain yang ada lesen dan boleh membawa kereta dengan hebat, maka dengan bangganya aku boleh duduk diam di sebelah sit drebar.muahaha gelak happy*happy* 

p/s : padahal zamanzaman mula dapat lesen lepas spm dulu, bukan main menggelitik lagi aku nak drive kan.tapi tapi tapi sekarang aku dah malas...nak drebar bolehhhhh???hahhahaha...

8 comments:

  1. aku ade lesen ecah..tp aku x penah drive..ahahhahahah!

    ReplyDelete
  2. bestke driving sambil sengih2 ni?hik3...

    p/s: word verification tu menyusahkan orang nak komen

    ReplyDelete
  3. untung pandai drebar.
    umie x reti nak drebar T__T

    ReplyDelete
  4. anim : once ko start nanti ok la 2.hehe.

    ReplyDelete
  5. Eyriqazz : best best ce try ce try nanti.hehe.

    p/s : ye ke..nanti jp.godekgodek setting.tq =)

    ReplyDelete
  6. Umie Artoqimie : nanti bila dah start ok la pas 2, janji confident tu ade.echa pon lame simpan lesen dalam wallet je, pas bile dah keje, baru la boleh siketsiket, lamelame ok sampai naik bosan.hehe.

    ReplyDelete
  7. adehhh...tetiba malas lak eh drive..

    ila suka drive...tambah kalau bawa laju2...heheh

    tapi kalau dk tepi best gak kan...rilekkk ja..ehhe

    ReplyDelete
  8. haha.skrg echa pon da tak suke drive.malas nk ngadap jammed!heee.kalau bnyk duet da lame pasang drebar.haha.

    ReplyDelete