Aug 24, 2011

iPad 2 Lagi Best OooOoo

Yeayyyy ade Gadget baru. Hati senyum lebor lebor la ni. muka berseri seri penuh cahaya ramadhan, mulut manis bak madu dan gulagula! Aku ada Ipad 2! Kau ada ke?haha.

Semalam kan sempena hari terakhir aku berkhidmat di jabatan berkenaan pada bulan puasa ni sebab hari ni aku dah start cuti, hehe, teman seoppiss ku telah menghadiah kan aku sebijik iPad, wow! ohseemm kan? siap ada cover kaler merah MAK NGAH lagi. comel kan! haha. TIPU! 

Aku suka tipu kan?haha. Tapi aku tipu jujur. Mana ada tipu betul betul tau korang. kan aku taip TIPU tu guna "CAPS LOCK ON" pas tu siap bold. siap LARGE FONT lagi tau.hehe. TIPU JUJUR boleh kan teman teman.hehe.

Aku pinjam je iPad dia untuk godek godek. jakun tak? haha. lantak la. tolong la bagi aku chance nak pinjam iPad 2 tu.heehee. Penat aku menghupdate status kat pesebookkk aku nak bg via iPad kat bawah status tu. tapi tak berjaya! yang kuar macam ni.

tengok kat kotak yang aku keler merah 2!
Nasib la aku ada teman seoppiss ku yang bekerjaya sebagai PROGRAMMER.dia la yang tolong godek godek kan iPad tu. hasilnya,

dah ada via iPad kan.
Programmer tu aka cik teem *sebulanlaginakjadipuanda.wink* Ada bagitau semalam tapi aku tak ingat dia cakap apa.haha.ok moral of the story, kalau aku tak de iPad sekalipon, sekurang kurangnya aku da tau guna sikit sikit. ok la kan.hehe.



p/s : pagi tadi aku tengok 'Tanya Ustaz', Ustaz tu cakap untuk entry aku yang Klik sini. yang haram tu dari segi najis dia, contoh la kalau nampak anjing tepi jalan tu sakit, tolong anjing tu, bawak masuk dalam kete, bawak pergi klinik, tapi kena la jaga batas batas dia. apa syarat syarat dia korangg google la sendiri.

10 comments:

  1. sy sy sy la org 2 yg gojes dok godek2 smpai blh kuar via ipad 2..penat tau..fuhhh!! mintak upah ipad satu la kt caren..hihii..

    ReplyDelete
  2. aku tak suke ipad sbb xleh cucuk usb.. sadis..

    ReplyDelete
  3. hehe...okeh xpa tipu ja kan..

    lagi best kalau berangan2 ada hadiahkan ipad kan...bestnya..ehhehe..lalallal

    ReplyDelete
  4. hehe...ipad 2....orang tak tau..mesti dah tertipu..

    ReplyDelete
  5. ok..pakai nokia 3310 pn best ape..haha

    ReplyDelete
  6. cikteem :mintak la dua.echa nak satu.hehe

    ReplyDelete
  7. Heidi : oh ye ke?tak tau.hehe.pinjam je ni=)

    ReplyDelete
  8. ILA HoneybuNNy : hehe.rasa rasa ada tak orang nak hadiahkan?

    ReplyDelete
  9. Ana Ghazali : tapi dah bgtau kan.jgn la tertipu.hehe

    ReplyDelete
  10. sifu im : betul!sokong!tak de virus kan kan kan.hehe

    ReplyDelete