Aug 6, 2011

Bila Semangat Jati Diri Meninggi...

Selamat berpuasa hari ketujuh sahabat handai rakan taulan dan jiran tetangga sekalian.muahahaha =) hari ni pagi pagi subuh lepas sahur, lepas solat jemaah dengan emak, lepas mandi pagi pagi ni, rasa segar rasa fresh rasa nikmat segala macam, hehe.sampai abang aku cakap...

abang : eh...kau ni mimpi apa mandi pagi pagi ni ?

adik yang baik : aku mimpi kau kahwin dengan tuan puteri =)

abang : -rehat sebentar then baru jawab- eh...ye ke?yeeeeeehhhhaaaa!

adik : -dalam hati- garekkk betol la dia nie!haha...

cehhh..setiap hari kot aku mandi pagi pagi subuh, cuma weekend je malas menyelubungi diri ni.haha.ok ok sebenarnya kan kan kan aku nak cakap kan bahasawanya, sekarang ni makin naik serbuk penaik semangat blogging aku bila follower aku dah bertambah dari sehari ke sehari..Alhamdullillah, syukur...

Aku start buat blog since 2009 kot.tak bape nak ingat sebab time tu aku tak da follower then aku tak faham sangat apa fungsi blog -macam sekarang kau faham sangat kan.haha- 

Dulu 1 Entry tak da sape pon nak komen, kecuali kawan aku je la kot.haha.sekarang 2 ke 3 komen pon dah cukup buat aku sengeh lebar lebar bila sign in ada comment yang nak kena approved.Syukur!

Dan semalam bila aku post entry Katakan Tidak Pada Driving Sambil SengehSengeh...telah dikomen oleh blogger yang telah menjadi sifu kepada Cik Epal pasal nuffnang ni...dan blogger tersebut adalah
-
-
-
-
-
-

aku baru follow beliau semalam dah terus beliau komen.thanx Sifu Cik Epal.hehe.ni kat bawah bukti yang aku dah siap print screen komen beliau...

cane nak suruh orang klik gambar ni jadi besar.haha.aku tak tau.

p/s1)  : anim tu adalah follower aku mulamula dulu dan dia jugalah pengomen aku yang ada.hehe
p/s 2) : dah try godekgodek setting n buat macam sifu cik epal buat.hehe.thanx yer =)

8 comments:

  1. Seronok kan kalo ada blogger famous komen..selalu exited terlebih ekekeke

    ReplyDelete
  2. hehe cayalah...even kalau hanya ada 1 komen pun...dah buat kita tersenyum lebar...kalau ramai yg komen..lagi lebar lah senyuman kita..hehe

    ReplyDelete
  3. Lee Yan Naa : betul betul sengeh sampai tak terbukak da mata.haha

    ReplyDelete
  4. Ana Ghazali : 2 la 2.nanti kalau rezeki ada ramai.alhamdullillah.macam tersited sekarag nie.haha.

    ReplyDelete
  5. wah..

    lama jugak berblog ya..

    okeh..jom berblog...best kan berblog...hehe

    ReplyDelete
  6. Ila HoneyBuNNy : lame tp dulu tulis main main jer.now mcm nak serius berblog.heeeheee =)

    ReplyDelete
  7. Pharmalif : seronok sgt wlaupon sekali je.haha excited terlebih..

    ReplyDelete