Aug 9, 2011

Air Mata Kasih....


Sebab apa aku tibatiba nak sebak?sebab aku perempuan!Sebelum KFCM dok keluarkan statement, aku mengaku aku agak tidak menyokong tindakan Elia buat status fb salahkan KFCM, I am veryvery sorry Elia....

Tapi bila hari ni aku blogwalking blog dia..Ya Allah bertitistitis air mata aku jatuh sendiri dan dengan tibatiba makin bawah aku baca makin banyak la plak air mata yang berderaiderai!bak kata pepatah "Berat Mata Memandang, Berat Lagi Bahu Memikul" 


Tabahkan hati Elia! Jodoh Ajal Maut di tangan Tuhan.Aku sangat sokong dengan statement Elia yang nie...

“Tak perlulah dibahaskan punca sebenar keputusan kami untuk putuskan pertunangan ini. Tak guna kita saling menuding jari dan masalah pun tak akan selesai. Ini semua ketentuan takdir dari yang Maha Esa. Memang saya akui, masing-masing ada salah dan silap. Segala punca dan cerita secara details biarlah hanya saya, dia dan Allah sahaja yang tahu. Tak perlulah saya nak mengaibkan mana-mana pihak kerana banyak hati yang perlu saya jaga. The last thing i ever want to do is to hurt those people i truly love.”

Awak masih muda remaja Elia. Banyak lagi benda lain yang awak akan kejar dalam hidup ni..Jangan menyesal dengan apa yang dah jadi...Pengalaman sekarang akan buat awak lagi matang dalam membuat keputusan, ramai yang mendoakan kebahagiaan untuk awak.

sape yang nak baca lagi dan lagi dan lagi boleh klik sini...

jangan menyesal dengan apa yang jadi...
bersyukur sekurangkurangnya
kerana dia pernah hadir untuk membahagiakan kita...

8 comments:

  1. erm..betul tu..mungkin tuhan telah janjikan yang lebih baik dikemudian hari...:)

    ReplyDelete
  2. sedih bce entry dia.xtau la apa perasaan dia mse dia tulis..dugaan btunang..maha hebat.semoga dia tabah

    ReplyDelete
  3. sedihh kan baca blog elia tu...

    dia harus tabah..ramai g yang support dia...

    biarlah..pasti ada yg terbaik untuk dia y Allah janjikan...

    ReplyDelete
  4. Ana Ghazali : yup dear..Allah maha tahu yang terbaik utk dia, utk kita, utk semua...=)

    Anastasias nora aira : samasama kita doakan .amin =)

    Hafiza Ali : 2 la sedih kemain meleleh air mata echa kuar bace entry dia.mudah mudahan dugaan ni buat dia tambah tabah dan lebih matang.amin.plus dia muda lagi kan =)

    Ila Honeybunny : Insyallah.moga ada yang terbaik utk dia.kita doakan saje yer =)

    ReplyDelete
  5. hapo elia tabah, sentiasa support die, entry tu mmg sedihkan...

    ReplyDelete
  6. yelah, jodoh maut semua di tangan Allah. kita hanya merancang, tapi Allah yang menentukan. maybe Elia patut dapat someone better :D^^

    ReplyDelete
  7. iedaurora : kita sama2 doakan dia terus tabah k.amin =)

    sarah mohammad : betul,semua yg jadi ada hikmah kan.insyallah =)

    ReplyDelete