Jul 23, 2011

Condo kesayangan di tingkat atas!

ini hiasan sematamata.sila jangan percaya!

haha.entry nak gempak.duduk flat ingatkan condo rupanya kuangkuangkuang.ok la perasan sikit-sikit kan.sekurangnya boleh motivasikan diri aku supaya berusaha menjadi cepat kaya.amin.tapi boleh ke kaya?haha.perasan! tak payah la kaya sangat.cukup sekadar cukup makan pakai, tapi kalau kaya pon ok.cehh.nak jugak.haha.ok rumah flat ni rumah sewa aku sebenarnya.tapi aku cuma stay kat situ weekdays je.sebab weekend aku akan balik rumah mak bapak aku.cuba try seminggu tak balik, tengok hp bape banyak misscall dari bapak aku.almaklumla anak kesayangan.ecece kembang kebanggaan =))

BILA HANDPHONE TERTINGGAL DALAM KERETA!yeay.yeay.yeay.yeay boleh exercise turun naik tangga la echa.kau kan pemalas nak bersenam.jadi itu satu senaman untuk kau.weeeehaaaa!ye itu tipu sebab bila hanndphone tertinggal dalam kereta aku akan mengomel sorangsorang macam nie...

"ishkkk.cm ne boleh tertinggal ni.tadi da ingat da sebenarnye.bodoh betul la....da la penat.rumah tingkat atas sekali plak tue.da la balik kerja nie dah penat.saja je nak tambah penat aku kan!ishhhk!bla..bla..bla..."

ok.itu nampak seperti apa?seperti aku kuat mengomel dan membebel.ye itu aku.mulut tak reti diam.ada je yang tak puas hati.heee.TOLONG LA TERIMA DIRIKU SEADANYA,boleh.haha.

BILA AKU BALIK KERJA LEWAT!waaa bestnyer balik kerja lewat.balik mandi terus tidur.tak payah pikir bosan ke apa ke.esok pergi kerja lagi.lepas tu weekend boleh terus balik rumah mak bapak aku.cepat je masa berlalu.hmmm.positifnya aku!ini pon tipu sebab bila aku penat aku akan cakap macam nie......

"aduhh...da la penat nie.kalau rumah ni tingkat satu xpe jugak!ni tinggi nye bukan main.aduhh.yg reka flat nie pon satu kenapa la tak buat lift sekali.kan saja nak memenatkan aku tu.ishhkk.bla...bla..bla..."

BILA AKU LAPAR DAN AKU SANGGUP TAHAN LAPAR!ok pernah jugak weekend yang aku ada kerja aku tak balik rumah mak bapak aku.tapi tak sampai sepuluh kali pon semenjak aku menetapkan diri di kuala lumpur ni.haha.nampak sangat tak bapa reti nak berdikari kan.hey hello sebenarnya bukan tak reti nak berdikari tapi mak bapak aku yang suka rindu kat aku.hehe.alasan ok.

"ishhk..laparnya tapi tak pe lah.minum air masak pon ok.(kalau ada meggi ke roti ke aku telan je apa yang ada)...bla...bla..bla"

aku nie memang pemalas nak masak ke ataupun aku memang tak reti masak!teeeet.itu biar mereka yang mengenali aku je tau ok.haha.ataupun aku masak terlalu sedap nanti aku blushing blink*blink* bila orang puji aku.wohahaha.tipu!

Jadi moral of the story kalau boleh sehari tu sekali naik dan sekali turun cukup untuk aku.kalau lebih aku akan jadi penat dan marah boleh.hehe.cakap je la pemalas kan senang.tapi aku bersyukur aku ada tempat berteduh dan aku masih bersama sahabat aku sehingga sekarang.serumah sebilik dan sekatil.sekurangkurangnya ada orang yang memahami aku waktu aku nak bercerita kegembiraan aku dan kesedihan aku =) thanx sayang!

12 comments:

  1. ini salah stunye cara nk kuruskan badan..x yah pg jogging..x yah pg gym..kan dah jimat masa n duet..btol x cah???heheheh

    ReplyDelete
  2. anim : ada mungkin betulnya.haha.mungkin jugak ni rahsia kekurusan aku selama ni.haha.

    (tolong jgn percaya)blink*blink*

    ReplyDelete
  3. kalau hari2....mungkin tinggal tulang ni..hehe

    ReplyDelete
  4. Neo :haha.tak mungkin tinggal tulang.belum sempat nk tinggal tulang,lemak dah siap diproses.hehe.

    ReplyDelete
  5. xpa...

    hari2 senaman tu naik turun tangga...hehe..

    tapi memang penat pun kan..ehheh

    ReplyDelete
  6. hehe : penat penat penat..hehe.rumah tingkat atas jugak ke?

    ReplyDelete
  7. bleh kurus ni echa..hehehe seronoknye duk ngan kawan..tingin jugak sebenarnye nak duk nyewa tapi da umah dekat ngn opis..hmmm,memang tak dpat kebenaran la :D

    ReplyDelete
  8. Lee-Yan-Naa : hehe.ddk rumah mak pon best kot.xpyh pikir nk mkn ape.mak dah masak kan....

    ReplyDelete
  9. hehe..sama pulak...ana pun malas nak naik turun tangga berulang kali..haha...cukup la...pergi dan balik kerja..haha

    ReplyDelete
  10. Ana Ghazali : haha.betul la sama.malas kan kan kan...

    ReplyDelete
  11. ayooo...kalau zie tak larat woo. hehe

    ReplyDelete
  12. Redbloodsnow :hehe.itu kan exercise (alasan boleh.hehe.)

    ReplyDelete