Jul 10, 2011

apabila FUTSALLING menjadi NETBALLING

dengan jayanya pagipagi ahad ni aku merajinkan diri yang sememangnya rajin menemani en. si buah hati yang tersayang pergi bermain futsal bertempat di FUTSAL D' TONGGA.lebih kurang la nama tu.aku pon tak berapa nak ingat sangat.game terbahagi kepada cik perempuan dan en. lelaki.so ikut la jantina masingmasing yer.

bila game lelaki macam agak malas nak tengok.main game handphone nokia ni lagi best rasanya.disebabkan lelaki memang sejak azali telah mempunyai kehebatan ketika berada di padang berumput atau pun padang berkarpet.

PEREMPUAN itu hebat
.mereka boleh bermain futsal dengan gaya yang ohsemm! ala setakat 5 ke 6 gol tu apa ada hal kan.kalau game lelaki pon kalau banyak takat 2 ke 3 gol je.see see see i already told u babe!PEREMPUAN itu hebat.lelaki kalau nak gol terus golkan je.kalau perempuan main banyak lagi yang masih dipikirkan.tudung lagi.rambut lagi.baru nak sepak bola.jadi perempuan boleh buat macammacam benda kat padang berumput atau berkarpet itu kan kan kan.see see see i already told u babe!PEREMPUAN itu hebat.


dan sebenarnya aku sangat RESPECT kat lelaki yang sangat menghormati kaum wanita.sebab aku rasa kalau lelaki tu respect kaum wanita.wanita pertama yang dia akan respect adalah wanita yang melahirkan dia atau EMAK, IBU, MOMMA, etc.dan seterusnya dia akan menghormati wanita yang bergelar isteri kepada dia.dan bergelar ibu kepada anakanak dia.jadi INSYAALAH hidup akan aman sejahtera dan bahagia.

kesimpulannya, aku RESPECT kepada lelakilelaki yang memberi semangat kepada pemainpemain futsal wanita yang aku tonton pagi tadi.RESPECT aku berkurang dan mungkin hilang kepada lelaki yang memberi semangat yang lemah dan menggelakgelak serta mentertawakan wanita yang telah bersusah payah memenatkan diri untuk bermain supaya menang itu tadi.mungkin gaya mereka bermain itu seperti FUTSALLING menjadi NETBALLING.tetapi mereka tetap HEBAT kan sebab still boleh score dan bermain dengan jayanya.macam mana romannya lelaki yang HEBAT bermain NETBALLING.mana nak jage step lagi.kaki tak boleh sesuka hati nak berpusingpusing.ada la jugak dulu masa form 4 kalau tak silap aku.tapi memang comel gila rupernyer bila lelaki yang HEBAT bermain NETBALLING.alaala kiut miut gitu.haha.

ini gaya lelaki yang semulajadi!





ini gaya wanita yang ohsemm!


p/s: dah lama kita tak de istilah datingmendatingkan diri ni sayang.teman awak pergi futsal pon kira dating la tu kan.hehe

No comments:

Post a Comment